VARNING FÖR LEOPOLD

hejhej :)
kollade för en stund sen på mtv movie awards 2010 (reprisen)
dom i twilight vann typ alla priser hahah x) måstemåstemåste sen eclips :D:D
jaja nu ligger jag i min säng och försöker få tyst på min gerbil som låter som någon har släpt ner en katt i buren :S shiet måste kolla så ingen gjort det hahah :) jaja imorn blir det the stable :) yes blir najs rida älsklingen typ rida ut tror jag :D med mikan kanske vi får se ;) det e fett skönt för det blir  inge mer mocka och fixa vatten för i sommar för varje år målar alla sin box och då kan inte hestisarna vara där :) jupp men har inte så mkt mer att säga :) bye bye all the folks ;)<3

älsklingen måste bara säga en sak första gången jag skulle hämta den hära korven med min sysster som hämtade russinby asså vi typ dog av garv jag mer eller mindre grät av garv,jag mobbar inte älsklingen men han va väldigt väldigt liten när man tänker sig 70 cm det låter inte så lite,men hans mule va som halva min hand och hans hov va typ mindre herregur han e så söt,nallebjörn saknar mina trollisar määäst!hahah min mormor hade förut åkt för bi stallet och folk hade sakt att hästarna hade rymt aahah lite kul faktisk 4:a små korvar som vandrade runt ahahah x)








hej ett leopold inlägg :D:D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback