tbx från ÄLSKADE falun :'(

hejhej.
vill tbx! kom hem från falun idag D: ville tbx redan när vi klivit av bussen! hade så jävla kul assååå,blev lite mkt kaffe bara! jaja här kommer lite bilder MEN KOMMENTERA VILKEN BLOGGDESIGN JAG SKA HA ALLA!
men kommer flera bilder, inte jag som fottat bilderna mina kompisar som gjort ;)

julle bulle shulle knulle ulle! KORVIIIIIIIIIIIIIII!

fotbollen!

mathilda och tobbe coola som vanligt ;)

EEMMMMMMMMMMMMA! :)

flex ;)

bästavän ofc♥

tööbbe! ;)

flex again :)

coolingen själv!<3

többe och flex.

ME LOVE FALUN♥

mathildoo and emaaa

ja vi var tvungna att kolla dom ÄCKLIGA toaletterna i bussen jag enne kan bara säga att det va patte som hade gjort min toff....flääta vettefan varre va ;)

hje jag e inte normal fråga mina vänner,,,tro mej dom VET! ;)

fotbollen.








Kommentarer
Jullleeee säger:

Hahah fannnnn för att du tog den bilden berra! <33333333333333

HOHO!

2010-06-04 | 21:07:55
Matilda säger:

Jätte fin blogg du ar här =D

2010-06-05 | 09:37:29
Bloggadress: http://vickysutbildning.blogg.se/
Mäster katt säger:

Jag saknar faluuuuun :C

2010-06-12 | 10:46:31
Bloggadress: http://lorentzonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback