sommar och sol!

yo!
igår på mårgonen vid typ 10åkte jag och jossan till pikatco bebis!
red på volten dressyr han va skiiit fin,as duktig.
han trodde inte att allt va springa han lyssanade på allt typ visst han
var lite tittig men jag e jätte stolt över honom!
asså han gick jättebra för att vara pikatcho! VERKLIGEN
josasn fotade lite så laddar upp lite bilder,sen vid typ 4 tiden drog jag
jossan erika och badade på huvudsta badet! va skit kul :D:D
hahah och jag och jossan hade lite glasskrig!
kändes verkligen som sommar,sen drog vi hem till henne och käkade
sen lite sneare kom Casper och Oskar då gick vi ner och köpte chips och läsk jo jag och jossa fick ju såklart betala! :O och dom körde någon jävla tönt lek med typ registreringsskyltarna att om det e dubbel stavning så fick man slå alla,aj och dom slog inte mej och jossa så hårt men vi slåg dom med colaflaskan hahah!,
efter det kollade vi på min film,
typ the human centepided eller något. jag hade redan sett den ahah x)
ja juste och smarta jossan skulle sätte på den hahah x) tryckte typ någon stanns
då kunde vi typ inte se den så ringde papi och frgade om vi kunde se den
hos mej men nej det gick inte BAJSArab! haha sen så kom casper och fixade allt jävlasnille!
hahah så vi kunde se den ohyeah! :D
dom tyckte den va skit ecklig (stavas?) haha sen följde dom oss hem til mej,
så slaggade vi där och hade lite kul! hahah x)
jo juste imorgon så drar jag till några kompisar mellan yxland och blidö,typ ganska nära nortälje! jag kommer vara nära julle och fridooododod,haha kan vilnka lite till dom hahah,hej vilket liv jag har!
ja juste kommer typ gästblogga lite hos felicia för hon är typ i turkiet nu orättvist! sola varmt! jag VILL oxåå ja jag får väl dra ut och sola nu i vår mesiga sol haha nejmen det e typ 32 grader hej det gillar vi stort! nu känner jag att det blev lite mkt skrivet här,ja juste nu har jojje dragit hem för hon ska typ missshandla oskar och casper hahah nej skojja men hon ska typ in till karlaplan (stavass??) och fixa sin ögonbryn i en salong dom skulle typ tråda och shiet ajj! fast fett kul!

CE-YA!

här kommer några bilder från igår!
asså seriöst dar någon bilderna så anmälar jag skiten ur er,min syrra hade liksom hittat bilderna på leopold och loenora på typ någon sida pusspuss om ni vill låna FRÅGA FÖRST!

erika, bianka, jag


igen.

jossan och bianka.

igen

igen igen.

jossan bianka och jag.

bianka.

igen,

igen



jojje picce jag

jossa picce



puss puss picce....GNEEEEEEEEEEEEG..aj jag e döv haha x)


pallar inte lägga upp mer bilder nu för ska träffa ella ;)
såjag lägger in mer ikv!


Kommentarer
Josefine säger:

hihi bästa dagen asso !!:D <3333

2010-06-23 | 22:53:27
Bloggadress: http://liindgrens.webblogg.se/
Jossa :) säger:

hahhaahhahaha, juste glasskriget! xD

jag typ dregla,skratta,hosta,grät samtidigt ! xd

haha fail, :)



casper,snilleblixten räddade vår filmkväll! xD<3

2010-06-23 | 23:24:10
Bloggadress: http://liindgrens.webblogg.se/
Anonym säger:

Så gott med chips. :P

2010-06-24 | 13:04:45
Bloggadress: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback