ECLIPSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!

hello fokls!
asså seriöst eclips va skit fuckingjävlahelevetes bäst!
alla måste se den! asså den va typ rolig oxå tex jacob kysste bella utan att hon ville typ då boxade hon honom i fejset och typ bröt sin hand hahhaha x) snacka om misslyckad,då fick typ edward lite damp! ahaha och sen typ bella och edward va uppe på ett berg det va typ snöstorm,pallar inte berätta vf dom va där men btw hon typ ligger och fryster och edward e ju kall och jacob varm då kommer han upp och ska värma henne på och edward typ sluta eller bnågot han ba vi båda vet att jag e heatare än dej.hahah fabn vad klockren hahaha :) hej jag har bra humor! ja ni får se den ni som inter sett den:D ja nu kollar jag på ghost whisperer! me lööööve. idag så var jag hons picce bebis,jag och erika/bianka red ut akallarundan :) skit kul,red till eggebygård så fin aste hästen en appolosa(stavas?) juste babello har åkt ner till gotland han står hos oss/monica :D fewtt najs

hejjagegladdetkanskekommerhändanågotbra

Ce-ya people!


Kommentarer
Johanna säger:

SV. tack! haah vet inte riktigt hur man gör de för har inte haft blogg så länge och e inte jag som har fixat de ://

2010-08-18 | 22:18:58
Bloggadress: http://johannahallkvists.blogg.
Johanna säger:

haha ha asså eclips äger!!gillar alla dom :P

2010-08-18 | 22:20:13
Bloggadress: http://johannahallkvists.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback